Často podceňovaná firemní identita

Firemní identita pro Vaši firmu/podnikání je jeden z nejdůležitějších kroků a bohužel v mnoha případech malými a středními firmami přehlížený.

Vaše značka/logo a celková grafická identita je to, co v mnoha případech dělá první dojem. Profesionálně zpracovaná firemní identita informuje Vaše cílové zákazníky, může ovlivnit jejich emoce, upoutat pozornost a nadchnout.

Proto je velmi důležité, abyste logu a celkové firemní identitě věnovali dostatek času a pozornosti, protože to může být právě ten jediný způsob (například vizitka, či leták), jakým zákaznici přijdou poprvé do styku s Vaší společností.
Věřím, že si každý přeje, aby ten první dojem byl co nejlepší.

Pokud už firemní identitu vypracovanou máte, je důležité se jí řídit a konzistentně používat od vizitky, hlavičkového papíru až po marketingové strategie na mezinárodních trzích.
Naskýtá se zde výborné přirovnání k dietě. Pokud ji budete dodržovat pouze občas, nikdy nebude fungovat. To samé platí i o vizuální identitě společnosti. Pokud má být účinná a plnit svoji funkci, a to správně komunikovat nastavené cíle, hodnoty, poslání a vize společnosti, musí se používat neustále a bez výjimky.

Možná vás zklamu, ale dokonalé a skvělé logo, přepychová vizitka, či leták který přesně osloví vaši cílenou skupinu a výborně propracovaná vizuální identita nebudou dlouhodobě fungovat, když nebudou v souladu se stanovenými hodnotami, filozofii a za značkou nebude stát i odpovídající kvalita služeb/výrobků, chování a přístup vaší organizace vůči zákazníkům/klientům, okolí a komunitě. Také je velice lehké již vybudovanou značku a výborné postavení mezi konkurencí rychle ztratit tímto způsobem.

Napište nám   Napište nám
Potřebujete s něčím poradit?

Ať máte jakýkoliv dotaz, nebo potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme....

* povinná pole
Odeslat zprávu